Saturday, September 20, 2008

KEMBALI BERTEMU....

Assalamualaikum...Selamat kembali selepas lebih 10 hari tidak posting bukan kerana tidak ada apa yang hendak ditulis tetapi terlalu sibuk sehingga tidak sempat untuk menulis.

Selama beberapa hari lepas, itulah masa yang terbaik dan cukup best untuk kau berehat selepas pilihan raya umum kecil Permatang Pauh.....Bolehlah layan rest dan macam-macam yang boleh disettlekan.

Untuk pengetahuan semua hari ini motosikal baru Honda Wave 125s hitam selamat tiba dari Kota Bharu. Masih menggunakan nombor WKW 7879 (nombor lama pada motosikal Honda EX5).

Boleh tahan juga performancenya maklumlah barang baru mestilah best....Tapi jasa EX5 WMQ 7879 tidak dilupakan walaupun motor tu dah dihantar balik ke kampung untuk kegunaan abah.

Bisnes serunding masih lagi berjalan dan sambutan begitu hangat sekali dari kawan-kawan. Thanks for your support and hopefully the business is growing and growing this year.

Kali ini order dari pelbagai kawan-kawan bukna dari press sahaja malah dari hotel dan sektor korporat malah ada juga dikhabarkan dari mak -mak datin NS, (kalau Rais tipu, korang dan aku pun tertipu).

Kira bolehlah buat beli baju raya anak-anak untuk raya tahun ini, sebab aku pun belum pasti nak raya kat mana....

No comments: